Здобувачі вищої освіти і викладачі кафедри маркетингу та реклами брали участь у вебінарі «Як взлетіти, а не потонути онлайн-бізнесу в сезон продажів»
12 вересня 2024 здобувачі ОП «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв’язки із громадськістю», «Економіка бізнесу» та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ брали участь в онлайн-івенті «Як взлетіти, а не потонути онлайн бізнесу в сезон продажів» від СендПульс.
Спікер вебінару Леонід Тондриков, засновник маркетингової агенції Magic детально розповів про всі ключові аспекти підготовки до сезону продажів Q4, а саме:
• що таке сезон Q4 і чому він такий важливий: спікер детально роз'яснив, чому останні три місяці року є найвигіднішими для бізнесу і як їх ефективно використовувати;
• комплексна підготовка до сезону: дізналися, як підготувати склад, команду, розробити вигідні пропозиції, створити привабливі креативи, провести аудит каналів трафіку і скласти ефективний медіа план;
• особливості святкових кампаній: розглянули основні свята в Q4 і навели приклади успішних маркетингових кампаній та креативів;
• необхідні інструменти для успіху: ознайомилися з ключовими інструментами для планування і проведення маркетингових кампаній та дізналися, як їх використовувати на практиці;
• Кейси і факапи: спікер поділився досвідом реалізації проєктів і розповів про типові помилки, яких варто уникати.
Дякуємо Леоніду Тондрикову та компанії СендПульс за нові знання, актуальну, цікаву та корисну інформацію, яку здобувачі зможуть застосувати під час вивчення ОК «Маркетинг», ОК «Реклама», ОК «Маркетингові комунікації».