Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

12 вересня 2024 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 181 «Харчові технології», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм» / «Туризм і рекреація» ОС «бакалавр» було проведено семінар на тему «Академічна доброчесність: зміст та необхідність дотримання у вищій школі».

Мета заходу полягала в обґрунтуванні важливості дотримання академічної доброчесності, а також її спроможності забезпечувати підвищення рівня освіти та підготовку кваліфікованих фахівців. Спікерами на семінарі виступили Гріщенко Інна та Гертель Анна – здобувачі вищої освіти за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація» (ОП «Міжнародний туристичний бізнес») ОС «магістр» групи МТБ-21д(м), які успішно пройшли навчання за курсом «Академічна доброчесніть у європейському освітньому та науковому просторах: багатовимірна імерсивна модель» (обсягом 150 год / 5 кредитів), організованому Сумським державним університетом у рамках виконання програми Еразмус АІСЕ. На семінарі ґрунтовного представлення зазнали такі питання, як нормативно-правове забезпечення академічної доброчесності в Україні, основні принципи академічної доброчесності та необхідність її дотримання, форми порушення академічної доброчесності та наслідки її недотримання у коротко- та довгостроковій перспективі.
Увазі присутніх було представлено низку кейсів у сфері академічної доброчесності. Мало місце бліц-опитування присутніх, окремі питання викликали серед учасників семінару жваве обговорення та дискусію.
Захід пройшов під гаслом «Академічна доброчесність – це не данина моді, а життєва необхідність» і, окрім нових знань, що їх здобули здобувачі, закликав їх до роздумів та переосмислення давно відомого та щойно почутого.