Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Інноваційні підходи в Інтернет маркетингу»

14 березня 2024 року в рамках проведення фестивалю студентської науки на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування проведено відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові Інновації» на тему «Інноваційні підходи в Інтернет маркетингу».
В засіданні наукового гуртка взяли участь здобувачі ОС «бакалавр» та «молодший бакалавр» освітніх програм «Маркетинг» і «Логістика» денної форми навчання, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами.
Результати проведених наукових досліджень у своїх виступах продемонстрували здобувачі вищої освіти ОС «бакалавр» Козак Любов,
Л-21д, тема «Інновації в товарній політиці ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика «РОШЕН», Драч Яна, МР-32д, тема «Типологія витрат в Інтернеті»; Кушнір Олександр, МР-21мб, тема «Стратегія управління продажем у воєнний період», Бовсун Марина, МР-11дск, тема «Динаміка вартості та зміна бренду», Богуславська Вікторія, МР-11дск, тема «Ціноутворення в онлайн новій економіці», Гончарук Аліна, МР-11дск, тема «Інтернет-маркетинг інновацій», Струшинська Валерія, МР-32д, тема «Впровадження інноваційних методів ціноутворення».
Керівник наукового гуртка Середницька Людмила, старший викладач кафедри маркетинг та реклама у своєму виступі подякувала активним здобувачам, відзначила кращі доповіді, підвела підсумки результатів досліджень, висвітлила основні рекомендації до проведення наукових досліджень підприємницької діяльності суб’єктів сучасного ринку в процесі підготовки курсових робіт, написання тез здобувачами ОС «бакалавр», «молодший бакалавр».



