Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

13 березня 2024 року відбулося засідання у форматі круглого столу, приурочене Міжнародному дню захисту прав споживачів з Юлією Білик, начальником управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.

Гостя Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ розповіла слухачам засідання про те, що управління захисту прав споживачів та контролю за регульованим цінами є структурним підрозділом Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, головною метою діяльності якого є реалізація державної політики у галузі державного нагляду за дотриманням законодавства «Про захист прав споживачів» тощо.
Учасники обговорювали актуальні питання щодо прав споживачів, які стали ще більш важливими під час війни.
Основним етапом підготовки даного засідання стало проведене Головним управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області спільно з Вінницьким торговельно-економічним інститутом Державного торговельно-економічного університету та ГО "Українська Асоціація Маркетингу" дослідження серед громадян Вінницької територіальної громади щодо реалізації їхніх споживацьких прав.
У результаті дослідження було виявлено ситуації, в яких найчастіше порушуються права споживачів в нашій громаді. Всі учасники круглого столу запропонували розглянути ці ситуації, внести пропозиції щодо заходів для підвищення рівня захисту прав споживачів у цей складний період. Молодь із зацікавленістю знайомилася з результатами дослідження:
- 53,2% громадян стикалися із ситуацією, коли їхні споживацькі права було порушено;
- 31,9% респондентів роблять зауваження у разі порушення їхніх прав суб'єктами господарювання та 19,1% не залишають ситуацію осторонь, 17% віддають перевагу вирішенню питань з адміністрацією та 10,6% намагаються самостійно владнати непорозуміння;
- 59,6% опитуваних зазначили, що найчастіше їхні права споживачів порушуються під час придбання товарів неналежної якості, 48,9% стикаються із проблемами при отриманні послуг неналежної якості, 46,8% - при купівлі продуктів харчування;
- 91,5% громадян переконані, що існує потреба в функціонуванні системи захисту прав споживачів.
Під час засідання Пані Юлія говорила про оптимальні дії споживачів в ситуаціях, коли їхні права можуть бути порушені. У ході аналізу прикладів всі учасники мали можливість висловити власну експертну думку щодо можливих порушень законодавства.
На круглому столі також відзначали випадки введення споживачів в оману під час онлайн покупок. Разом було визначено необхідний перелік інформації, що слід знати про підприємця перед ухваленням рішення про покупку товару в інтернет-магазині, а також домовилися витрачати час на виявлення онлайн шахраїв та уникати їхніх "бізнес-сторінок".
Слухачі з бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ вирішили стати "агентами змін" і приєднаються до челенджу "Споживач контролює!" вже 15 березня.
Щиро вдячні шановній Юлії Білик за її участь у засіданні Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ, за обмін досвідом та ознайомлення з результатами дослідження, практичними кейсами, а також за фахові поради щодо дотримання законодавства "Про захист прав споживачів".