Відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Маркетинг та логістика: реалії сьогодення»

5 березня 2024 року в рамках проведення Фестивалю студентської науки на факультеті торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування проведено відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг та реклама» на тему «Маркетинг та логістика: реалії сьогодення». В засіданні дискусійного клубу взяли участь здобувачі ОС «бакалавр» та «магістр» освітніх програм «Маркетинг» і «Логістика» денної та заочної форм навчання, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами.
Результати проведених наукових досліджень у своїх виступах продемонстрували здобувачі вищої освіти ОС «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг»: Хитра Олена, МР-11з(м), тема «Маркетингова логістика»; Волинець Анастасія, МР-11з(м), тема «Маркетинг соціальних медіа в сучасному бізнес-середовищі підприємства»; Рудь Валерія, МР-11д(м), тема «Інновації в логістиці»; Кожухар Антон, МР-11д(м), тема «Поведінка споживачів під дією нейромаркетингу».
Керівник дискусійного клубу кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Юрій Довгань у своєму виступі висвітлив основні рекомендації до проведення наукових досліджень в процесі підготовки кваліфікаційних робіт здобувачів ОС «магістр».



