Засідання Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Віктором Мозалевським, заступником директора КП «Радіокомпанія «Місто над Бугом»
15 лютого на засіданні Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Віктором Мозалевським, заступником директора КП «Радіокомпанія «Місто над Бугом» розбирали, як зробити роки навчання у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ цікавими та корисними.
Віктор Мозалевський розповів про свої перші кроки у журналістиці, згадав, що починав як молодий журналіст на місцевому телебаченні, де набув перший досвід написання новин, репортажів та інтерв'ю. Поступово перейшов до роботи в студії, потім до прод’юсування медіа-каналу, згодом, розпочав працювати Топ-менеджером на радіо «Місто на Бугом».
Сіпкер, розповідаючи про свій професійний шлях в сфері журналістики, зазначав, що в минулому телебачення було основним медіа-каналом, що забезпечував передачу новин та інформації глядачам. Однак, з появою Інтернету та цифрової трансформації, журналістика також зазнала змін. Також пояснив, що раніше журналісти лише збирали новини, ведучі проводили прямі ефіри і читали підготовлені сценарії. Але з появою нових технологій та зростанням конкуренції, телебачення почало активно впроваджувати інтерактивні елементи, що залучали глядачів. Так до прикладу радіо «Місто над Бугом» використовує чотири медіа-канали: радіо, телебачення, соціальну мережу Fecebook та YouTube. Також з'явились спеціалізовані рубрики, де журналісти готують власні матеріали та ведуть онлайн-трансляції, використовують соціальні медіа для знаходження та підтвердження новин, а також створюють власний контент. Багато представників медіа-сфери почали займатися власним відеоблогом, створювати контент для YouTube і інших онлайн-платформах.
У підсумку, Віктор Мозалевський підкреслив, що журналістика стає все більше інтерактивною та цифровою, і це вимагає від працівників телебачення нових навичок та адаптації до змін.
Цікавими для слухачів Бізнес-школи стали рекомендації спікера щодо формування комунікаційних навичок, які є важливим аспектом для успішної кар'єри журналіста. Дійсно, вміння спілкуватися з людьми, будувати довіру і висловлювати свої думки коротко і чітко є ключовими. Крім цього, креативність - це інший важливий аспект, оскільки журналісти повинні знаходити нові, цікаві і нестандартні способи подачі історій та інформації, що привертають увагу аудиторії.
Щиро дякуємо шановному Віктору Мозалевському за обмін практичним досвідом в сфері журналістики, ознайомлення з практичними кейсами діяльності сучасних медіа.