Працівники кафедри маркетингу та реклами та здобувачі вищої освіти взяли участь у вебінарі «Різновиди пошукових запитів у Web of Science Core Collection»

9 листопада 2023 р. науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами та здобувачі освіти ступеня вищої освіти «бакалавр» (освітні програми «Маркетинг», «Логістика», «Реклама та зв’язки з громадськістю») і ступеня вищої освіти «магістр» (освітня програма «Маркетинг») брали участь у вебінарі компанії Clarivate Analytics на тему «Різновиди пошукових запитів у Web of Science Core Collection».
Компанія Clarivate Analytics є світовим лідером у наданні цінних даних та надійної аналітики для створення, захисту та просування інновацій. Компанія модерує науковометричну базу Web of Science Core Collection, яка містить наукові праці провідних вчених всього світу.
Представники компанії Clarivate Analytics розповіли як ефективно здійснювати пошук наукових публікацій в базі Web of Science Core Collection за допомогою чотирьох типів пошуків: базового, розширеного, у пристатейній бібліографії та за автором. Учасники вебінару детально розібрали алгоритм пошуку: що саме можливо знайти, з яких джерел, синтаксис пошуків, складнощі з якими можуть стикнутися користувачі та як їх уникнути, як зберегти та проаналізувати отримані результати.
Вебінар був насичений цікавою та корисною інформацією, яка полегшить викладачам та студентам пошук даних для підготовки наукових доповідей і статей, курсових і кваліфікаційних робіт.



