Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

19-20 жовтня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами і здобувачі ОС «магістр» ОП «Маркетинг» взяли участь у роботі XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті», в рамках якої проведено пленарне засідання та круглий стіл, що організовані кафедрою менеджменту і маркетингу Одеської державної академії будівництва та архітектури (м. Одеса).

Під час пленарного засідання було розглянуто ряд питань, які пов’язані із sustainability in German-Ukrainian public cooperation, лігою оновлення України ONOVA: проєкти відбудови та енергоефективного і прозорого оновлення України, Digital twin platform for managing BIG AECO projects, застосуванням маркетингового інструментарію аналізу можливостей виходу на міжнародні ринки для українських компаній (досвід MIM:AGENCY), Cardinal points of Europe's Digital Decade: evidence from Ireland, RBM-підходом в структурі управління проєктами, особливостями проєктної діяльності логістичних компаній в сучасних реаліях: досвід ТОВ «ОКТОПОД ШИПІНГ КОМПАНІ», роллю та місцем ЄВІ у формуванні професійної та іншомовної компетенції майбутніх магістрів тощо. Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами і здобувачі ОС «магістр» ОП «Маркети
нг» виступили у секції 10 «Маркетинг в управління проектами» з доповідями про використання маркетингових інструментів для досягнення мети проєкту та залучення цільової аудиторії; проєктний підхід в маркетинговому менеджменті; проєктний підхід до організації та проведення виставок і ярмарок; SMM як сучасний і ефективний напрямок проєктного маркетингу; концепцію територіального маркетингу в управлінні розвитком території.
Дякуємо за можливість отримати актуальну інформацію та подискутувати на важливу тематику.