Відбувся VI Всеукраїнський круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг"
20 червня 2023 року відбувся VI Всеукраїнський круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг", який пройшов у рамках програми вивчення досвіду застосування штучного інтелекту в маркетингу.
Організаторами круглого столу стали Вінницький торговельно-економічний інституту ДТЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу».
Тематика заходу зацікавила провідних фахівців практиків, вчених та студентів, щоб обговорити перспективи, виклики та можливості цього новаторського напрямку.
Проведення круглого столу було успішним завдяки високому професіоналізму організаторів та великій зацікавленості учасників. Метою заходу було вивчення досвіду використання штучного інтелекту в маркетингу і обговорення перспектив його застосування. Захід складався з доповідей, які охоплювали широкий спектр тематик , пов'язаних зі штучним інтелектом та маркетингом.
Круглий стіл розпочався з вступного слова від заслуженого працівника освіти України, директора Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, д.ф.н., професора Замкової Наталії та Президента Української Асоціації Маркетингу, доцента кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана, Лилик Ірини.
Протягом події доповідачі поділилися своїм досвідом та дослідженнями на різноманітні теми, пов'язані зі штучним інтелектом та маркетингом. Основні питання, які були обговорені під час круглого столу, включали: 1. Вплив штучного інтелекту на маркетингові стратегії: доповідачі розглядали, як штучний інтелект може допомогти в аналізі даних, розпізнаванні патернів та прогнозуванні споживацьких тенденцій для покращення стратегій маркетингу.
2. Застосування штучного інтелекту в маркетингових кампаніях: обговорювалися методи і технології, які дозволяють індивідуалізувати комунікацію зі споживачами та забезпечити більш персоналізований підхід до кожного клієнта.
3. Аналіз даних та передбачення в маркетингу: доповідачі розглядали роль штучного інтелекту у зборі, обробці та аналізі великих обсягів даних для виявлення трендів, прогнозування попиту та оптимізації маркетингових рішень.
4. Розробка інноваційних маркетингових стратегій з використанням штучного інтелекту: доповідачі ділилися прикладами успішного впровадження штучного інтелекту в різні сфери маркетингу, такі як контент-маркетинг, соціальні медіа, пошукова оптимізація та інші.
5. Етичні та правові аспекти застосування штучного інтелекту в маркетингу: обговорювалися питання конфіденційності даних, захисту приватності , викликів пов'язаних з автоматизованим прийняттям рішень та розумінням етичних меж у використанні штучного інтелекту в маркетингових процесах.
Ці теми дозволяють краще розуміти роль штучного інтелекту в маркетингу та можливості, які він відкриває для покращення ефективності та результативності маркетингової діяльності підприємства.
Учасники круглого столу зробили підсумок, що для здійснення ефективної діяльності вітчизняних підприємств, особливо в період війни, коли потрібно працювати 24/7 на користь економіки України, важливо бути новаторами, застосовувати новітні технології в практичній діяльності, проте важливо розуміти, що штучний інтелект не замінить професіоналів в сефрі маркетингу, а тому потрібно сприймати його як помічника, що дозволяє виконати більше справ за більш короткий час.
Щиро дякуємо учасникам круглого столу:
Замковій Наталії, директору Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, д.ф.н., професору, заслуженому працівнику освіти України.
Лилик Ірині, Президенту Української Асоціації Маркетингу, доценту кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана.
Anže Jereb, Chief Creative Officer Digital Creative Agency Leavingstone Georgia.
Софині Дмитру, CEO у Winstars Technology LLC, Founder у SMART IT CITY.
Меланишену Юрію, директору ТОВ «ТРК «Регіон-Інформ», м. Вінниця.
Плахотнюку Роману, студенту 1 курсу, МР-11д(м) ВТЕІ ДТЕУ.
Сельській Софії, засновниці маркетингової агенції “Sonya Agency” та “AISixteen”, м. Вінниця.
Бевза Аллі, співзасновнику та директору маркетингової агенції TheKasta, м. Хмельницький.
Векірчик Івану, співзасновнику міжнародної групи компаній «KNESS».
Перевозовій Ірині, завідувачу кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, керівнику ГО «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права».
Станкевич Ірині, завідувачу кафедри менеджменту і маркетингу Одеської державної академії будівництва та архітектури.
Сакун Анні, доценту кафедри менеджменту і маркетингу Одеської державної академії будівництва та архітектури.
Поліщук Ірині, завідувачу кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Карпенко Наталії, завідувачу кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі.
Довгань Юрію, доценту кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Громовій Ользі, доценту кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Жегус Олені, професору кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.
Савицькій Наталії, завідувачу кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.
Касяну Сергію, завідувачу кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка».
Решетіловій Тетяні, професору кафедри маркетингу Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.
Процишин Юлії, старший викладач кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
Дзьоба Олегу, професору кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Коневич Софії, асистенту кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Обельницькій Христині, доценту кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Шепель Тетяні, доценту кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Василик Оксані, доценту кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Чорнобровкіній Світлані, доценту кафедри маркетингу НТУ «Харківський політехнічний інститут».
Борисовій Тетяні, завідувачу кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
Окрепкому Ростиславу, доценту кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
Дудару Володимиру, доценту кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету.
Танасійчук Альоні, професору кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, керівнику Бізнес школи ВТЕІ ДТЕУ, Голові ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу».