У ВТЕІ ДТЕУ відбулася зустріч на тему «Застосування діджитал-комунікацій бренду для підвищення лояльності споживачів»
9 травня 2023 року для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг» ОС «магістр» та ОП «Маркетинг» ОС «бакалавр») відбулася зустріч з директором ТОВ «МЕДЕСТЕТ» Сергієм Човганом.
Тема зустрічі: «Застосування діджитал-комунікацій бренду для підвищення лояльності споживачів».
На зустрічі здобувачі вищої освіти закріпили результати навчання, які здобули під час вивчення дисциплін «Бренд-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів», розібравши практичні кейси разом зі спікером. Важливими питаннями, які викликали дискусію серед учасників заходу стали еволюція понять бренду, просування бренду та формування позитивного ставлення споживачів до компанії, розширення переліку каналів комунікації бренду на вимогу часу, формування нових посад, які відповідатимуть за створення сучасних цифрових комунікацій бренду з метою підвищення лояльності споживачів.
Разом усі учасники розглянули програмні продукти, які використовують у сфері послуг для формування комунікацій бренду, оцінювання рівня лояльності споживачів, а на прикладі ТОВ «МЕДЕСТЕТ» розібрали переваги та недоліки застосування даних програмних продуктів.
Колектив кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ та присутні на зустрічі здобувачі вищої освіти щиро вдячні Сергію Човгану за надану можливість отримати сучасну та цінну інформацію щодо застосування діджитал-комунікацій бренду для підвищення лояльності споживачів.