Лекція на тему «Управління маркетингом на глобальних ринках» від професора Бодо Шлегельмільха
3 травня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами та здобувачі освітнього ступеня «магістр», освітньої програми «Маркетинг» Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ взяли участь в онлайн-лекції на тему «Управління маркетингом на глобальних ринках», організовану Бізнес-школою МіМ.
Онлайн-лекція була проведена професором Бодо Шлегельмільхом, який очолює Інститут управління міжнародним маркетингом Віденського Університету (WU Vienna) та є головою ради директорів міжнародних асоціацій бізнес-освіти AMBA та BGA.
Під час онлайн-лекції було розглянуто десять основних викликів глобальної маркетингової стратегії: роль глобалізації та визначення її цілей для компанії; особливості оцінки та вибору ринків країни; вибір методу виходу компанії на міжнародний ринок; визначення із набором продуктів, брендів або послуг; сегментація ринку; побудова системи розповсюдження; вибір діяльності у ланцюжку створення вартості, враховуючи особливості кожної країни; позиціонування; визначення необхідних ресурсів й оцінка наявних можливостей компанії та побудова організаційної структури управління при виході на міжнародні ринки.
Цікаво було почути кейси компаній Red Bull GmbH, Guerlain, L'Oreal, Сhanel, ІКЕА та інших щодо їхніх розроблених маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки.
Дякуємо професору Бодо Шлегельмільху та організаторам за можливість спілкування із світовим спікером-маркетологом.