«Принципи цифрового етикету в SMM» від практикуючого SMM-маркетолога Юлії Мельник
2 травня 2023 року для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг» ОС «магістр» та ОП «Маркетинг» ОС «бакалавр») відбулася зустріч з практикуючим SMM-маркетологом Юлією Мельник. Тема зустрічі: «Принципи цифрового етикету в SMM».
На зустрічі здобувачі вищої освіти закріпили результати навчання, які здобули під час вивчення дисциплін «Рекламний та ПР-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів» розібравши практичні кейси разом зі спікером. Важливими питаннями, які викликали дискусію серед учасників заходу стали етичні проблеми Інтернет-реклами, проблеми реакції на позитивні та негативні відгуки клієнтів, особливості налагодження комунікації бренду зі споживачами засобами соціальних мереж.
Насправді, маркетологам потрібно вирішувати багато завдань на підприємстві, а оскільки не всі маркетологи є бездоганними з точки зору чесності, вихованості, порядності, хороших манер, тому важливо працювати над вивченням та дотриманням правил цифрового етикету при формуванні повідомлень, текстів, публікацій, рекламних звернень на сторінках компанії в соціальних мережах, в месенджерах.
Колектив кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ та присутні на практикумі здобувачі вищої освіти щиро вдячні Юлії Мельник за надану можливість отримати сучасну та цінну інформацію щодо формування соціальної відповідальності SMM-маркетолога, розгляд практичних кейсів з прикладами порушення цифрового етикету та їх негативних наслідків.