Лекція на тему «Створення попиту за допомогою досвіду клієнтів» від колишнього директора з комунікацій всесвітньо відомої компанії Harley-Davidson Motor Company Кена Шмідта
26 квітня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ та здобувачі освітнього ступеня «магістр», освітньої програми «Маркетинг» взяли участь в онлайн-лекції на тему «Створення попиту за допомогою досвіду клієнтів», організовану Бізнес-школою МіМ із залученням світових спікерів, готових взяти на себе відповідальність за відбудову України.
Онлайн-лекція була проведена відомим Кеном Шмідтом – колишнім директором з комунікацій легендарної компанії Harley-Davidson Motor Company, відвертим, провокаційним та цікавим лідером думок щодо конкуренції, управління брендом, позиціонування, управління репутацією, людської поведінки та лояльності.
Під час онлайн-лекції було розглянуто кроки підвищення лояльності до бренду на прикладі кейсу компанії Harley-Davidson Motor Company щодо застосування нетрадиційних комунікації.
Після лекції маркетологи ВТЕІ ДТЕУ отримали можливість спілкування із Кеном Шмідтом.
Дякуємо Кену Шмідту та організаторам за можливість спілкування із світовим спікером та бізнесменом.