Засідання секції «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу»
20 квітня 2023 року здобувачі вищої освіти освітніх програм «Маркетинг» та «Логістика» прийняли участь у засіданні секції «Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку бізнесу», яке проведено в рамках ХІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих». Засідання відбулося у змішаному форматі: наживо та онлайн. Участь у засіданні взяли понад 20 здобувачів вищої освіти, науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами, а також запрошені учні ліцеїв №34 та №35 м. Вінниці.
На засіданні заслухано та обговорено десять доповідей:
1. Лучко Тетяна, група МР-21мб. Товарна політика ТОВ «Науково-виробнича компанія «Органікс-груп» воєнного стану.
2. Силюк Юлія, група МР-21д. Моделі формування та розвитку бренду.
3. Драч Яна, група МР-22д. Особливості сервісної політики «АТ КБ Приватбанк» в період воєнного часу.
4. Гутенко Яна, група МР-32д. Перспективи розвитку «зеленої» логістики в Україні.
5. Новохацька Ірина, група МР-32, Скрипник Руслана, група МР-32. Креативні підходи в маркетингу на прикладі ТМ «M&M`s».
6. Вдовіна Аліна, група МР-42д. Маркетингові стратегії для залучення молоді до участі в соціально-економічному розвитку України.
7. Хитра Олена, група МР-43д. Дослідження міжнародних товарних ринків.
8. Чорнолуцька Світлана, група МР-11д(м). Сучасні технології дизайну упаковки товару та роль упаковки для споживача.
9. Базюнь Вікторія, група МР-11д(м). Теоретичні аспекти конкурентного потенціалу сталого розвитку підприємства.
10. Гуцало Оксана, група МР-11з(м). Компанія KNESS: досвід маркетингу в умовах миру та війни.
Доповідачі представили результати проведених наукових досліджень, відбулося обговорення та активний обмін думками. Учасники та запрошені відзначили актуальність тематики доповідей та необхідність продовження наукових досліджень проблематики застосування маркетингових технологій в умовах інноваційного розвитку бізнесу під час воєнного стану.