Здобувачі ОП «Маркетинг» та викладачі кафедри маркетингу та реклами взяли участь в івенті «Вихід стартапу на ринок»
13 грудня 2022 року здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» разом із науково-педагогічними працівниками кафедри маркетингу та реклами взяли участь в онлайн-лекції «Вихід стартапу на ринок» в рамках програми Mentor Yard, що проводив Констянтин Соловйов – консультант з growth-маркетингу, засновник Soloviov Marketing Agency.
Учасники дізналися лайфхаки про маркетингові основи виходу стартапів на ринок.
Слухачі отримали цікаві знання про принцип Fail Fast, чому невдачі в стартапах бувають, що краще обирати для виходу стартапу на ринок – маркетинг-агенцію або фріланс, які види агенцій існують та скільки коштують їхні послуги, як працювати з підрядниками, щоб отримати результат.
Костянтин Соловйов детально розглянув питання маркетингового бюджету стартапів, з яких важливих елементів він складається, що включає в себе стратегія воронки продажів та де знайти потенційних клієнтів стартапів.
Дякуємо спікеру Костянтину Соловйову за отримані знання, які здобувачі зможуть використати в рамках вивчення дисциплін «Моделювання фінансово-господарської діяльності підприємства», «Маркетингове планування», «Бізнес-маркетинг», «Маркетинговий аналіз» та у своїй професійній діяльності.