Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

27 квітня 2016 р. на кафедрі сучасних європейських мов відбувся міжвузівський круглий стіл на тему: "Оцінювання рівня сформованості іншомовної професійної підготовки здобувачів вищої освіти". Мета заходу полягала у тому, щоб простежити основні тенденції щодо визначення рівня сформованості іншомовної професійної підготовки здобувачів вищої освіти не мовних спеціальностей та визначити основні педагогічні та організаційні умови поліпшення організації навчального процесу, сфокусованого на формування іншомовної професійної компетентності.

Із вступним словом-вітанням звернулася до присутніх завідувач кафедри проф. Н.Б. Іваницька, яка окреслила ключові питання, запропоновані для обговорення. Особливо жваві обговорення викликали виступи викладачів кафедри сучасних європейських мов: ас. Бондар Н.Д. "Формування ключових компетентностей менеджерів сфери туризму шляхом використання веб-квестів (на прикладі гуманітарних дисциплін)", ас. Шостак У.В. "Психологічні умови ефективної взаємодії студента і викладача у розвитку особистості здобувача вищої освіти", ас. Ткачук І.В. "Перекладацький скоропис як сучасних засіб перекладу" та ін. До роботи круглого столу також долучилися викладачі Вінницького національного медичного університету та Вінницького національного технічного університету. На завершення круглого столу були сформульовані пропозиції щодо практичної реалізації лінгводидактичного потенціалу інтерактивних методик, покликаних оптимізувати педагогічні умови формування іншомовних професійних умінь на навичок випускників вищої школи.