Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

21 жовтня 2025 року здобувачі освітньої програми «Маркетинг» разом із науково-педагогічними працівниками кафедри маркетингу та реклами – Іриною Поліщук, завідувачем кафедри, Надією Андрусенко, доцентом та Ольгою Громовою, професором – відвідали торговельний центр «Епіцентр» у межах заходів Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.

Це було не просто знайомство з торговельним залом, а справжнє занурення у практичний маркетинг. Під час виїзного заняття з освітнього компонента «Маркетинг» на тему «Маркетингові стратегії та мерчандайзинг у сучасному ритейлі» здобувачі дізналися, як у реальному бізнес-середовищі вибудовується ефективна маркетингова політика: організація торгового простору та мерчандайзинг; цінова стратегія та інструменти стимулювання збуту; комунікаційна політика компанії.
Особливу увагу було приділено ознайомленню з власними торговими марками компанії – UP! (Underprice), «Viva Bene» та «La Nuit», які є яскравим прикладом ефективного бренд-менеджменту, сегментації та позиціонування.
Представники ТОП-менеджменту ТЦ поділилися з учасниками екскурсії практичними кейсами щодо формування асортиментної політики, управління поведінкою споживачів у торговельному залі та використання маркетингових інструментів для підвищення лояльності клієнтів.
Кафедра маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ щиро дякує адміністрації ТЦ «Епіцентр» за теплий прийом, змістовну екскурсію та відкритість до співпраці. Подібні партнерства між бізнесом і освітою створюють міцний взаємозв’язок між теорією та практикою, сприяючи підготовці конкурентоспроможних фахівців з маркетингу.