Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Учасниками дискусії стали здобувачі вищої освіти освітнього ступеня «магістр» освітньої програми «Маркетинг», а також науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ. Захід став платформою для обміну ідеями, аналізу практичних кейсів і пошуку інноваційних рішень у сфері маркетингу.
Найкращі доповіді представили здобувачі освітнього ступеня магістр освітньої програми «Маркетинг»: – Євгеній Грицишин (МР-11д(м) виступив із темою «Використання соціальних мереж як інструменту маркетингових комунікацій під час війни». Доповідач розкрив особливості просування брендів у соціальних мережах в умовах воєнного часу, наголосивши на адаптації контенту до потреб аудиторії; – Орест Бровко (МР-11д(м) презентував тему «Як Google-аналітика та Google-реклама змінюють бізнес». У доповіді було проаналізовано, як інструменти Google допомагають оптимізувати маркетингові стратегії та підвищувати ефективність бізнесу навіть у складних економічних умовах.
Відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг і реклама» пройшло в атмосфері жвавої дискусії, де учасники обговорили як теоретичні аспекти, так і практичні приклади адаптації маркетингових підходів до реалій сьогодення. Проведений захід сприяє розвитку професійних компетентностей здобувачів вищої освіти і підготовці їх до роботи в динамічному ринковому середовищі.