Лекція на тему «Управління маркетингом на глобальних ринках» від професора Бодо Шлегельмільха
Під час онлайн-лекції було розглянуто десять основних викликів глобальної маркетингової стратегії: роль глобалізації та визначення її цілей для компанії; особливості оцінки та вибору ринків країни; вибір методу виходу компанії на міжнародний ринок; визначення із набором продуктів, брендів або послуг; сегментація ринку; побудова системи розповсюдження; вибір діяльності у ланцюжку створення вартості, враховуючи особливості кожної країни; позиціонування; визначення необхідних ресурсів й оцінка наявних можливостей компанії та побудова організаційної структури управління при виході на міжнародні ринки.
Цікаво було почути кейси компаній Red Bull GmbH, Guerlain, L'Oreal, Сhanel, ІКЕА та інших щодо їхніх розроблених маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки.
Дякуємо професору Бодо Шлегельмільху та організаторам за можливість спілкування із світовим спікером-маркетологом.