Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
Українська

Спікерка Юлія Слободянюк розповіла учасникам засідання про свій професійний шлях до Тік-Ток продюсерки із понад 150 тис. аудиторією підписників, про особливості створення та супроводження власного комунікаційного каналу в Тік-Ток.
Разом з учасниками засідання визначили, що Тік-Ток це популярна платформа, яка об'єднує мільйони користувачів та пропонує їм можливість виявити свою креативність та талант. Одним із найцікавіших і найпопулярніших способів виділитися серед інших користувачів є створення власної концепції. Юлія розповіла про власну концепцію комунікаційного каналу в Тік-Ток, що забезпечила чисельну аудиторію підписників та постійних глядачів. Власний ефект в Тік-Ток створила саме за допомогою читання віршів в прямому ефірі, приготування страв, проведення експертизи товарів та послуг, трансляції подорожей, чим продемонструвала глядачам-підписникам свою індивідуальність та оригінальність, привернула увагу до контенту. Спікер розповіла про те, як організований робочий час Тік-ток продюсера, скільки часу витрачається на підготовку відео-контенту, адміністрування заходів за участю автора Тік-Ток каналу, поділилася секретами організації своєї неформальної освіти та планами щодо розвитку Тік-Ток контенту.
Здобувачі вищої освіти зацікавилися правилами та алгоритмами мережі Тік-Ток, особливостями ведення прямих ефірів, питаннями монетизації Тік-Ток каналу, можливостями збільшення доходу від активної комунікації з підписниками, співпраці з рекламодавцями.
Юлія акцентувала увагу прогресивної молоді на тому, що Тік-Ток потрібно використовувати не для того щоб вбити час, а як роботу, яка приносить моральну і матеріальну винагороду.
Разом зі спікером, в якості практичної роботи записали відеоряд, який буде використано для публікацій кожним з учасників на своїх сторінках в соціальних мережах.
Щиро дякуємо шановній Юлії Слободянюк за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами продюсування Тік-Ток каналу.