Слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі від маркетингової дослідницької компанії Kantar Ukraine
Діана Циганкова, Brand Domain Leader Kantar Ukraine поділилася результатами маркетингового дослідження компанії Kantar, дала практичні поради щодо ефективної організації маркетингових досліджень в період дистанціювання споживачів, чітко окреслила які бренди обирає сьогодні споживач, обґрунтувала атрибути, якими необхідно наділяти бренди в період пандемії.
Щиро дякуємо компанії Kantar та Діані Циганковій за обмін досвідом, ознайомлення з власними кейсами, практичні поради щодо ефективної організації маркетингових досліджень, за можливість участі у заходах практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |