Відбулася зустріч здобувачів вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ із засновником торгової марки «FRENDT» – Віталієм Шуберанським
На зустрічі здобувачі вищої освіти закріпили результати навчання, які здобули під час вивчення дисциплін «Бренд-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів», «Рекламний та ПР-менеджмент», розібравши практичні кейси разом зі спікером.
Важливими питаннями, які викликали дискусію серед учасників заходу стали важливість реєстрації торгової марки, що дозволить сформувати відповідну репутацію підприємства та особливості формування бренд-буку підприємства в аграрній галузі.
Віталій Шуберанський звернув увагу здобувачів вищої освіти, що в сучасних умовах важливо ефективно формувати комунікацію бренду, на прикладі власної торгової марки «FRENDT» розповів як було створено її бренд-бук, яка структура цього документу, яким чином використовується бренд-бук усіма працівниками компанії.
Разом усі учасники розглянули історію бренду «FRENDT», місію, цінності бренду, логотип, фірмовий стиль, корпоративні матеріали та мерч, матеріально-технічне забезпечення компанії, одяг працівників, сувенірну продукцію, які оформленні у фірмовому стилі компанії. Розібрали переваги сформованого бренд-буку, який постійно оновлюється в компанії ТОВ «ФРЕНДТ» на вимогу часу.
Колектив кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ та присутні на зустрічі здобувачі вищої освіти щиро вдячні Віталію Шуберанському за надану можливість отримати сучасну та цінну інформацію щодо застосування бренд-буку відповідно до стратегії розширення бренду.