Список амбасадорів Вінницького стандарту гостинності поповнили здобувачі Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ
Під час тренінгу слухачі познайомилися з усіма кроками до серця споживача, переліком цінностей, які виражені через такі складові компоненти: перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися, доброзичливе прощання.
Разом з тренером слухачі визначили, що Вінницький стандарт гостинності може впроваджуватися підприємствами різних форм власності та різних галузей господарювання, які так чи інакше взаємодіють з гостями Вінниці.
Пані Інна повідомила, що впровадження стандарту гостинності стало відчутним вже в перші дні введення воєнного стану, коли у Вінниці з’явилося багато вимушених туристів – українців, які покинули місце постійного проживання у зв’язку з широкомасштабним вторгненням Російської Федерації в Україну, саме тоді гостинність вінничан дозволила їм швидше інтегруватися на новому місці проживання.
Всі учасники тренінгу домовилися про те, що разом робитимуть місцеву гостинність впізнаваною, посилюватимуть конкурентоспроможність малого та середнього підприємництва в туристичній сфері та сфері гостинності, удосконалюватимуть якість сервісу готелів та ресторанів.
Щиро дякуємо шановній Інні Кривешко за практичне навчання здобувачів ВТЕІ ДТЕУ.